دوره جامع تقویت تمرکز و توجه

مبلغ سرایه گذاری     1.490.000 690.000 تومان

در مورد دوره:

در عصری زندگی می کنیم که بیش از 50 درصد مردم، توانایی  شمارش تعداد کلمات یک صفحه از کتاب را ندارند چرا که حواسشان ده ها بار منحرف میشود. و یا شاید این جمله پاسکال (ریاضی دان) شرح حال این روزهای مان باشد

 یکی از بزرگترین مشکلات بشر این است که افراد نمی‌توانند در یک اتاق برای مدتی طولانی بمانند و تمرکز کنند…

دوره جامع تقویت تمرکز به شما کمک می کند بر روی کارهای روزمره تمرکز کنید، از حواس پرتی های روزمره خلاص شوید و از لحظه حال نهایت لذت را ببرید. آموزش های به کار رفته در این دوره، مطابق با جدیدترین تحقیقات و تمرینات روز دنیا در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید به دستاوردهای بزرگتری در زندگی شخصی، کاری و تحصیلی برسید. می توانید با مطالعه این صفحه در مورد دوره بیشتر اطلاعات کسب کنید همچنین در پایان صفحه به برخی از سوالات رایج شما پاسخ داده ایم.

چرا دوره تقویت تمرکز را طراحی کردم؟

دوری بلندمدت من از فضای دانشگاهی و درسی، مغزم را به خوابی عمیق دعوت کرده بود. تا آنجا که برای درک چند خط از کتاب، مجبور بودم چندین بار به عقب بازگردم. کنجکاوی من برای تقویت تمرکز شروع شد و بعد از تمرینات زیاد توانستم از این قدرت خارق‌العاده مغز برای انجام کارهای روزانه‌ام استفاده کنم. محتوای این دوره را بعد از دو سال تلاش و پس از شرکت در چندین دوره ایرانی و خارجی، مطالعه چندین کتاب تخصصی و تحقیقات فراوان در اختیار شما عزیزان قرار خواهم داد. وجه تمایز این دوره را با سایر دوره‌های آموزشی، تجربیات خودم به‌عنوان یکی از کم‌حواس‌ترین انسان‌ها در سال‌های گذشته می‌دانم.

+10 ساعت محتوای آموزشی

بیش از ده ساعت محتوای با کیفیت آموزشی به شکل ویدئویی در زمینه تقویت تمرکز و حضور در لحظه

پشتیبانی مادام العمر

هدف ما همراهی شما تا لحظه ایی است که از تمرکز و قدرت آن در زندگی خود بهره مند شوید

ضمانت بازگشت وجه

ما به محتوای این دوره باور داریم. می توانید با خیال راحت در این دوره ثبت نام کنید و در صورت عدم رضایت، هزینه را از ما دریافت کنید

جلسات آنلاین پرسش و پاسخ

مرور مهم تر یادگیری است به همین دلیل در چندین جلسه آنلاین همراه شما هستیم

برخی از سرفصل های دوره 

نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید؟

می توانید با پر کردن فرم زیر، منتظر تماس ما باشید

درخواست مشاوره

آیا تمرکز قابل تقویت است؟

تمرکز مزیت ذهنی نیست بلکه مانند یک عضله بدن است که با تمرین قابل تقویت می‌باشد البته رشد و تقویت این عضلات مستلزم برنامه تمرینی مناسب و مداومت است، حتی اگر به توجه خود از ده نمره، صفر دهید، بازهم توانایی تقویت تمرکز را خواهید داشت.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

پس از شرکت در دوره جامع تقویت تمرکز

  •  تکنیک‌های تمرکز را در زندگی خودتان جای‌داده‌اید
  •  حافظه بهتری برای استفاده دارید
  •  حوصله و تمرکز شما در زمان طولانی افزایش می‌یابد
  •  استرس خود را کاهش می‌دهید
  •  در مدیریت احساسات خودتان بهتر عمل می‌کنید
  •  از زمان خود بهترین استفاده را می‌برید
  • هدفی مشخص برای سه ماه آینده خود دارید
  •  در اولویت‌بندی کارهای روزانه بهتر عمل می‌کنید
  •  بر روی کارهای خود عمیق می‌شوید
  •  با نهایت تمرکز می توانید مطالعه کنید
  •  بر لحظه حال آگاه‌تر هستید
  •  توانایی ایجاد تعادل بین کار و زندگی را دارید

در مورد کاظم راهداری ؛ مدرس دوره:

  • نویسنده کتاب قدرتمندترین ذهن

  • دارای مدرک QAS انگلستان

  • مدیر وب‌سایت آموزشی کاظم راهداری

  • مدیر رسانه درد و رشد

  • مشاور و مربی در زمینه بهبود و توسعه فردی

  • برگزارکننده کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین در زمینه تقویت حافظه، افزایش تمرکز و رشد فردی

  • نویسنده ده‌ها مقاله آموزشی تخصصی در زمینه تقویت تمرکز، افزایش بهره‌وری و بهبود سبک زندگی

برخی از مشکلات کمبود تمرکز

تجربه استرس:

«زمان داره تمام میشه اما هنوز کلی از کارها مونده» اگر این نوع گفتگوها برایتان آشنا باشد، احتمالاً نگرانی از نداشتن تمرکز بر روی یک کار، آن هم به مدت طولانی را تجربه کرده‌اید. به اتمام نرساندن کارها، عقب ماندن از برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم و فراموشی روزانه، تنها بخشی از دلایل استرس ناشی از کمبود تمرکز و ضعف در حضور لحظه است.

ضعف در  حافظه:

تمرکز پایین یعنی استفاده‌نکردن از تمام مغز!

اکثر ما در حفظ‌کردن و به یادآوری اطلاعات با مشکل مواجه می‌شویم، این در حالی است که ریشه اصلی ضعف در حافظه را می‌توان کمبود تمرکز دانست. تمرکز پنجره یادگیری هرآن چیز که می‌خواهید به حافظه بسپارید است.

 طولانی‌شدن کارها:

تحقیقات نشان می‌دهد اکثر افراد نمی‌توانند بیشتر از چند دقیقه در طول روز بر روی کارهای خود عمیق شوند! کمبود تمرکز، توانایی ما را برای انجام‌دادن کارهای درست و درست انجام‌دادن آن‌ها با مشکل مواجه می‌کند. این موضوع باعث می‌شود کاری را بیشتر از حد طول بدهیم.

کاهش انگیزه:

در بیشتر مواقع، انجام یک کار با تمرکز به دستاورد مثبت ختم می‌شود. دیدن نتیجه کارها (هرچند کوچک) باعث انگیزه بیشتر برای ادامه‌دادن خواهد شد؛ اما اگر برای انجام کاری تمرکز کافی نداشته باشیم، نه‌تنها به دستاوردی نخواهیم رسیم بلکه در چرخه معیوب نارضایتی از خود گرفتار می‌شویم.

تصمیمات نادرست:

احساسات هدایت‌کننده کارهایی است که در طول روز انجام می‌دهیم. به این دلیل بیشتر افراد در هنگام عصبانیت کاری را انجام می‌دهند که بعد از چند دقیقه پشیمان می‌شوند. توانایی خودکنترلی و تمرکز بر خود، یکی از ویژگی‌های افراد متمرکز است.

کاهش کیفیت روابط:

در کنار عزیزان بودن و لذت‌بردن از لحظه‌به‌لحظه گفتگو، حق همه ما می باشد. انسان‌های کم تمرکز، از عمیق بودن رابطه محروم هستند چرا که توانایی چند دقیقه تمرکز بر روی حرف‌های طرف مقابل را ندارند.

چرا کم تمرکز هستیم؟

عوامل زیادی در کمبود تمرکز اهمیت دارند؛ اما اجازه دهید به برخی از آن‌ها اشاره کنیم

ما آموزش ندیده‌ایم

تقویت تمرکز مانند یادگیری مهارتی جدید است؛ اما هیچ یک از ما در دوران کودکی برای این مهارت ضروری آموزش ندیده‌ایم و به ما یاد نداده‌اند چطور می‌توانیم متمرکزتر باشیم.

تمرین و تلاش نکرده ایم

اکثر ما برای تقویت تمرکز خودمان تمرین و برنامه‌ای نداشته‌ایم، این در حالی است که تمرکز با انجام تمرین‌های درست و مداومت قابل تقویت است.

آسیب های تکنولوژی

 

استفاده نادرست از تلفن همراه و تکنولوژی، تأثیر مستقیمی بر روی سیستم تمرکز مغز خواهد داشت. بمباران رسانه‌ای از هزاران پیامی که در طول روزدریافت می‌کنیم تا چک‌کردن تعداد لایک برای یک پست در اینستاگرام، تنها بخشی از این آسیب‌هاستو

جنگ نوتیفیکیشن:

این روزها جنگ بر سر جلب‌توجه است. شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ، تلاش می‌کنند سهمی از توجه محدود ما را در اختیار بگیرند و از این منبع محدود برای پیش برد اهدافشان استفاده کنند.

(برای اطمینان می‌توانید سری به صندوق پیام‌هایتان بزنید تا انبوه پیامک‌های تبلیغاتی را ببینید)

 تمرکز چطور تقویت می‌شود؟

 انجام‌دادن تمرین‌هایی برای تقویت تمرکز، یکی از راه‌های تقویت و افزایش آن است، اما آگاهی از الگوی تمام این تمرین‌ها، برنامه‌ریزی درست و به اجرا در آوردن آن‌ها در زندگی شخصی، نیاز به زمان و آموزش دارد.

از بزرگ‌ترین موانع برای بهبود تمرکز، انتخاب‌کردن برنامه تمرینی فشرده است، ما برای تقویت تمرکز نیاز به جلوگیری از این شتاب‌زدگی داریم. البته بهتر است یادآوری کنیم، برای متمرکزشدن باید عادت‌های جدید بسازیم و برای ترک بعضی از عادت‌های مخرب تلاش کنیم.

 اگر در این دوره شرکت نکنیم چه چیزی را از دست می‌دهیم؟

 هیچ‌چیز، شما می‌توانید به زندگی خود ادامه دهید؛ اما جمله‌ای منصوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید

 «عجیب است که عده‌ای کارهای همیشگی را انجام می‌دهند و نتیجه‌ای متفاوت را انتظار دارند!«

 همه ما برای دستاوردهای بزرگ نیاز به تمرکز داریم، برای تجربه زندگی بهتر نیاز به لذت‌بردن از لحظه حال داریم، ما برای تجربه رابطه‌ای عمیق و لذت‌بخش، نیاز به همدلی و متمرکز بودن داریم. اصلاً آیا شما فرد موفقی را می‌شناسید که بدون داشتن تمرکز و توجه دستاوردی داشته باشد؟

 اما اگر بخواهیم از نیمه خالی به لیوان نگاه کنیم هم بهتر است بگوییم «شاید با نداشتن تمرکز چیزی را از دست ندهیم، اما با داشتن آن به دنیایی جدید و پر از ایده و خلاقیت سفر خواهید کرد»

 بعضی از بهانه‌ها برای شرکت‌نکردن در دوره تقویت تمرکز

وقتی تا اینجای صفحه آمده‌اید، به‌احتمال زیاد دوست دارید انسان تأثیرگذار و موفقی باشید.

به شما تبریک می‌گوییم، شما جزو بیست درصد از مردمی هستید که به دنبال آموزش هستند، جرات روبروشدن با مشکلات را دارند و بدون تردید هشتاد درصد باقی‌مانده را مدیریت می‌کنند

اکنون زمان مناسبی برای شروع زندگی متمرکز است

 برای شرکت در دوره تردید دارید؟

اجازه دهید خیالتان را راحت کنیم، این دوره نیز مانند سایر محصولات آموزشی وب‌سایت کاظم راهداری، دارای ضمانت بازگشت کامل وجه است و می‌توانید در صورت عدم رضایت از محتوای آموزشی این دوره، تمام هزینه پرداختی را به‌صورت کامل دریافت کنید. تنها کافی است به ما ایمیل بزنید تا مبلغ پرداخت شده را به‌حساب شما واریز کنیم

برخی از سوالات متداول:


Notice: Undefined variable: title_classes_wrapper in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 222

Notice: Undefined variable: content_classes in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 223
از کجا بفهمم این دوره برای من مناسب است؟

تحقیقات نشان می‌دهد هر سه دقیقه یک‌بار مزاحمتی ایجاد می‌شود و حواسمان را پرت می‌کند. همه ما به تمرکز نیاز داریم و تنها افرادی به دنبال این قدرت خارق‌العاده مغز هستند که می‌خواهند دستاوردهای بیشتری داشته باشند. فارغ از سن، مدرک تحصیلی و شغلی که در حال حاضر دارید، می‌توانید قدمی برای تقویت تمرکز خودتان بردارید.


Notice: Undefined variable: title_classes_wrapper in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 222

Notice: Undefined variable: content_classes in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 223
من یک کارمند هستم، آیا محتوای این دوره برای من مناسب است؟

زندگی در این عصر، توانایی ما را برای متمرکز ماندن گرفته است. ما با این که داریم بیشتر کار می‌کنیم، دستاوردهای کمتری به دست می‌آوریم، که در آخر منجر به ایجاد شکاف زیادی میان آنچه می‌خواهیم به دست بیاوریم و آنچه واقعاً به دست آورده‌ایم می‌شود. تردید نداشته باشید تمرکز در کار می‌تواند توانایی شما را برای انجام هرچه بهتر و دقیق‌تر آن چندین برابر کند.


Notice: Undefined variable: title_classes_wrapper in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 222

Notice: Undefined variable: content_classes in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 223
من از تمرکز خودم راضی هستم، آیا نیاز هست در این دوره شرکت کنم؟

شما برای کسب نتیجه‌ای مطلوب‌تر و دستاوردهای بیشتر، نیاز به تلاش بیشتر از سایر اطرافیان خود دارید، این در حالی است که سرمایه‌گذاری بر روی تمرکز به شما این امکان را می‌دهد تا بیشتر از قبل متمرکز باشید و به چشم انداز خودتان نزدیک تر شوید.


Notice: Undefined variable: title_classes_wrapper in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 222

Notice: Undefined variable: content_classes in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 223
اگر سؤالی در طول دوره داشتم، پاسخ‌گو هستید؟

قطعاً بله، اصلاً بهتر است بگوییم شما باید با ما در تعامل باشید و سؤالات خود را بپرسید چرا که تعهد ما به شما، همراهی‌کردنتان تا لحظه‌ای که از تمرکز خود رضایت داشته باشید است.


Notice: Undefined variable: title_classes_wrapper in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 222

Notice: Undefined variable: content_classes in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 223
محتوای این دوره به چه شکل در اختیار من قرار می‌گیرد؟

این دوره به شکل فایل‌های ویدیویی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، دسترسی به این دوره به دو شکل برای شما فراهم شده است. می‌توانید در کانال تلگرام ویدئوهای ارسال شده را تماشا کنید و یا در پنل کاربری خود در سایت به ویدئوها دسترسی داشته باشید و به‌صورت آنلاین تماشا کنید.


Notice: Undefined variable: title_classes_wrapper in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 222

Notice: Undefined variable: content_classes in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 223
من برای مطالعه مشکل تمرکز دارم، آیا این دوره برای من مناسب است؟

بخشی طولانی از دوره را برای مطالعه و روش‌های درست آن در نظر گرفته‌ایم. تمرکز بر روی درس‌خواندن آن هم بدون حواس‌پرتی شدنی است و در این دوره آن را آموزش می‌بینیم تا مطالب را بهتر درک کنیم و عمیق تر به حافظه بسپاریم.


Notice: Undefined variable: title_classes_wrapper in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 222

Notice: Undefined variable: content_classes in /home/kazemr/public_html/wp-content/plugins/studiare-core/inc/elementor/widgets/widget-accordion.php on line 223
محتوای دوره تئوری است یا تمرین برای عمل‌کردن دارد؟

این دوره شما را به سمت اقدام‌گرایی سوق می‌دهد و می‌توانید پس از پایان جلسه اول، اقدامات لازم را برای متمرکز شدن انجام دهید انجام دهید

نیاز به راهنمایی دارید؟

می توانید با پر کردن فرم زیر، منتظر تماس ما باشید

درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید